Suami jadi gila baca wasap isteri dan kekasih ,Mana Sedap ? I Ke Hubby You?

Suami jadi gila baca wasap isteri dan kekasih ,Mana Sedap ? I Ke Hubby You?


Ada yang mendakwa phone milik lelaki tersebut hilang dan dijumpai oleh seseorang. Yang menjumpa segera semak apa yang terkandung di dalam phone tersebut. alangkah terkejutnya.....
Dan segala bahan dan foto yang anda saksikan dari artikel ini diperoleh dari phone lelaki durjana tersebut.
p/s : Jauhi dari segala maksiat. Kegiatan sebeginilah menjadi punca keretakan rumah tangga











Kenapa Dia Sanggup Sebar Gambar Saya Sedang "JILAT" Tu..?? Selama Ni Saya Percayakan Dia sepenuh hati saya

Kenapa Dia Sanggup Sebar Gambar Saya Sedang "JILAT" Tu..?? Selama Ni Saya Percayakan Dia sepenuh hati saya

Kenapa dia sanggup sebar gambar saya yang sedang jilat benda tu..?? Selama ni saya percayakan dia..rupa-rupanya dia sanggup memalukan saya sampai macam tu sekali.

Dia memberitahu saya boleh mempercayainya dan tidak akan menunjukkan gambar itu kepada orang lain.

Lihat gambar gadis ini sedang ''JILAT" Dibawah (18th keatas sahaja)

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Laa..Gambar budak ni sedang "JILAT" Oreo rupanya...ingat sedang jilat apa tadi..hehehehehehehehe






BUDAK TERLAMPAU.. Keluarga Terdengar Bunyi Pelik Seperti Mengerang Dari Dalam Bilik Tidur Terkejut Melihat Aksi Panas Dua Beradik






Panas Hari Ini..!! Umur baru mencecah empat dan lima tahun, tetapi dua kanak-kanak  bersaudara sudah pandai melakukan aksi lucah sesama mereka sebelum perbuatan tidak senonoh itu disedari ibu seorang daripada budak terbabit.

Menurut sumber polis, kejadian memalukan itu berlaku Ahad lalu di sebuah pangsapuri di Ampang di sini, apabila kedua-dua kanak-kanak yang layak digelar budak tabika itu ditinggalkan di bawah jagaan nenek mereka.

Pada kira-kira jam 5 petang, ibu seorang daripada kanak-kanak terbabit yang baru pulang dari pasar raya diberitahu adik perempuannya anaknya sudah pandai melakukan aksi dan perbuatan lucah bersama sepupunya.

“Wanita itu terkejut dengan kata-kata adiknya dan pada masa sama, dia sendiri terdengar bunyi mengghairahkan dari dalam bilik sebelum bergegas membuka pintu,” katanya.

Menurut sumber itu, sejurus membuka pintu, ibu kanak-kanak terbabit terperanjat apabila mendapati anaknya yang baru berusia lima tahun sedang tidur sambil berpelukan dan bercium dengan sepupunya yang berusia empat tahun dalam keadaan menghairahkan.



Sekadar Hiasan

“Melihat aksi menjijikkan dua kanak-kanak terbabit, ibunya memarahi dan bertanyakan anaknya siapa mengajar kelakuan tidak bermoral itu.

"Anaknya memberitahu semua perlakuan itu dipelajarinya daripada seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun yang juga anak jiran mereka,” katanya.

Sumber itu berkata, anak wanita terbabit turut memberitahu kanak-kanak lelaki berkenaan pernah memeluk dan memasukkan jari ke dalam kemaluannya.

“Mendengar jawapan itu, ibunya yang berusia lingkungan 20-an terus ke rumah jiran mereka dan bertanyakan kepada kanak-kanak lelaki terbabit sama ada benar atau tidak dia mengajar anaknya melakukan perbuatan tidak bermoral itu.

“Bagaimanapun, kanak-kanak lelaki berkenaan tidak mengaku. Wanita berkenaan kemudian membuat laporan polis kerana tidak puas hati dengan kejadian itu,” katanya.

Difahamkan, kanak-kanak perempuan itu kerap berkunjung ke rumah jirannya untuk bermain dengan adik kanak-kanak lelaki berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan ibu kanak-kanak perempuan terbabit.

“Polis sudah mengambil keterangan daripada kanak-kanak perempuan berkenaan dan mereka sudah dihantar ke hospital untuk menjalani pemeriksaan.

“Setakat ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan,” katanya.

Menurutnya, kes itu sewajarnya menjadi iktibar dan pengajaran kepada ibu bapa supaya meningkatkan pemantauan terhadap anak termasuk yang di peringkat usia prapersekolahan kerana mereka amat mudah terdedah dengan pelbagai gejala negatif yang banyak berlaku di sekeliling mereka.

sumber: http://www.ohkisahnya.com/2016/08/budak-terlampaukeluarga-terdengar-bunyi.html




PADAH: Akibat Tidur Tak Pakai Seluar Dalam “Tikus Cincurut Masuk Dalam Kem@Luan Pengantin Perempuan “ Sebarkan Supaya Jadi Peringatan Kepada Semua (5 Gambar)



Seorang pengantin perempuan bernama Ati yang tidur dalam keletihan selepas bersama suaminya di malam pertama terlupa mengenakan semula seluar dalam yang tertanggal ketika bersama.

Akibatnya seekor ‘tikus jenis cincurut jantan telah memasuki alat sulit wanita itu,pada awalnya ia menyadari,tapi ketika tikus itu coba di tarik ia lebih mesuk kedalam dan terperangkap.

Akibat pengantin wanita menjerit kuat dan jeritannya itu telah mengejutkan si-suami yang sedang tidur lena keletihan.

Si-isteri menunjukkan kemaluannya kepada suami dan alangkah terkejutnya suami apabila melihat ekor seekor tikus cincurut terjulur keluar dari kemaluan isterinya, manakala badannya berada di dalam kemaluan.

Suami yang panik cuba mengeluarkan tikus itu dengan menarik ekor tikus itu. Malangnya ekor tikus tersebut terputus dan tikus berkenaan terperangkap di dalam kemaluan isterinya. Teriakan kuat pasangan itu yang cuba mengeluarkan tikus tersebut mengejutkan jiran sekitar.

Mereka yang pada mulanya menyangka pengantin baru itu bergaduh terkejut bila diberitahu si-suami bahwa kemaluan isterinya telah dimasuki tikus. Memandangkan usaha mengeluarkan tikus itu tak behasil akhirnya pengantin perempuan terpaksa dibawa ke hospital milik Tentera Nasional Indonesia bagi mengeluarkannya.

Selepas usaha ‘memujuk’ tikus itu keluar gagal, doktor terpaksa melakukan pembedahan.

Difahamkan ini bukan kes pertama di Indonesia tikus memasuki kemaluan wanita kerana sebelum ini kes yang sama pernah berlaku ke atas seorang wanita di Jakarta. Kepada pengantin baru dan ‘pengantin lama’ sila ambil kisah ini sebagai iktibar.

Pertama, jaga kawasan persekitaran rumah agar tiada binatang ganas dan kotor membiak. Kedua, selepas bersama, dalam keadaan letih bagaimanapun jangan lupa membersihkan alat vital anda. Jangan sekali-kali lepas bersama terus tidur kerana binatang yang sensitif terhadap bau yang tak menyenangkannya mungkin akan mendekatinya…dan jadilah anda sebagai seorang lagi Ati! Ketiga, suami isteri jangan lupa memakai seluar dalam sebelum tidur kerana bukan saja tikus, ular pun boleh masuk belukar jika kita alpa





Bangga Selfie Dengan Jenazah Ibu. Gadis Ini Dikecam Teruk Oleh Netizen!!! Wajar Tak?

(Foto: Tunis Lsk)

Mirisnya, foto selfie tersebut dilakukan oleh perempuan berhijab dan dengan keadaan tersenyum senang. Padahal suasana sedang berkabung penuh duka.

Dream - Media sosial belakangan digemparkan oleh foto selfie seorang perempuan dengan jenazah yang terbujur kaku berkain kafan. Mirisnya, foto selfie dilakukan perempuan berhijab dan dengan keadaan tersenyum senang.
Padahal suasana sedang berkabung penuh duka. Tak pelak, foto tersebut menuai hujatan para pengguna jejaring sosial.
" Punya otak gak dipergunakan. Astaghfirullah," kata Atik.
" Sangat-sangat memalukan, nampak sangat itu orang tak bermoral," ucap Tunis.
Tentang selfie sendiri, kaidah fiqih menyebutkan, " al-Aslu fil mu’amalah al-ibahah hatta yadullad dalilu ‘ala at-tahrim."
Artinya, asal hukum muamalah adalah boleh sampai ada dalil yang mengharamkannya. Selfie mengacu pada hukum asal dari foto itu sendiri, yakni mubah. Sementara halal-haram dari hukum asal tersebut bergantung dari niat si pelaku selfie.




DUNIA AKHIR ZAMAN !! Ustaz Biadap!!! Ambil Kesempatan Kerjakan Isteri Orang Ketika Mengajar.!!

DUNIA AKHIR ZAMAN !!
Ustaz Biadap!!! Ambil Kesempatan Kerjakan Isteri Orang Ketika Mengajar.!!




“Pulanglah wahai mama, papa sentiasa merindui mama dan berharap agar kita dapat membina kehidupan baru. “Papa sanggup memaafkan mama sekiranya mama pulang ke pangkuan keluarga.
Papa berharap mama akan dilindungi Allah dan memohon agar mama cepat sedar dari perbuatan yang mama lakukan,” begitu nota tulisan tangan seorang suami selepas isterinya menghilangkan diri dipercayai mengikut seorang guru agama, awal bulan lalu.
Semuanya bermula selepas hasrat mereka yang ingin mengubah cara hidup dengan menjadikan seorang guru agama sebagai pakar rujuk bertukar menjadi detik hitam apabila guru agama berkenaan kemudiannya menjalin hubungan intim dengan wanita berkenaan.
Dengan layanan istimewa ditambah penjelasan mengenai hukum agama, ia cukup menjadikan ibu kepada empat cahaya mata itu ‘cair’ setiap kali bersama suami menghadiri kuliah yang diadakan di sebuah pusat pengajian di Lembah Klang sejak dua tahun lalu.
Bagi Azman, 50, dia reda dengan keadaan itu, namun sedikit kesal kerana niatnya untuk merubah cara hidup bersama isteri bertukar menjadi mimpi ngeri dalam hidupnya mengakibatkan mahligai bahagia yang dibina atas dasar cinta kini berantakan.
“Saya akui perjalanan hidup kami suami isteri agak bebas sebelum ini. Jadi sampai satu ketika, saya rasa bertanggungjawab untuk mengubah isteri dan keluarga ke arah lebih baik.“Jadi saya ambil keputusan untuk menghadiri kuliah seorang guru agama berdekatan dengan rumah. Mula-mula semuanya berjalan baik. Isteri selalu memuji dia, saya anggap biasa kerana pada saya orang agama perlu dihormati,” katanya ketika ditemui.
Azman berkata, setiap minggu dia dan isteri akan menghadiri kuliah guru agama berkenaan dan pernah beberapa kali berjumpa secara peribadi untuk mengetahui selok belok agama secara lebih mendalam.
Tidak lama selepas itu, dia yang sibuk menguruskan perniagaan tidak dapat hadir ke kuliah selama beberapa bulan dan hanya isterinya bersendirian yang berjumpa dengan guru agama berkenaan.
“Lama kelamaan saya lihat sikapnya mula dingin dan sering keluar rumah untuk berjumpa guru agama dengan alasan tidak faham mengenai tajuk kuliah. Ada kalanya kami langsung tidak bertegur sapa kerana dia asyik dengan telefon.
“Satu hari saya periksa telefonnya dan terkejut melihat mesej cinta daripada guru agama berkenaan dalam aplikasi WhatsApp. Bila saya tanya, dia mula melenting dan mempertahankan hubungannya dengan guru agama itu.
“Kemuncaknya, pada bulan lalu apabila dia minta cerai daripada saya dengan alasan tiada persefahaman dan ingin mendirikan rumah tangga dengan guru agama itu. Saya tanya guru agama itu dan dia pun mengaku jatuh cinta dengan isteri dan ingin berkahwin,” katanya yang kini bingung memikirkan masa depan bersama empat anaknya.
Menurutnya, dia masih lagi memberi peluang kepada isterinya kembali taat dan tidak akan memfailkan perceraian kerana masih sayangkan wanita itu dan keluarga.


GEMPAK!! Pengakuan Jujur Gadis Mempunyai Ukuran Dada 36B !!



Nama saya Azura. Saya seorang gadis berumur 20 tahun. Saya bekerja di sebuah cyber cafe’ di sekitar Ipoh. Saya mempunyai kesukaan yg jarang disukai oleh gadis-gadis di Malaysia. Saya suka tubuh badan saya diperhatikan orang. Terutamanya bahagian dada saya.
Tapi bukan dalam keadaan berbogel. Saya berkulit cerah dan berambut lurus paras bahu. Tinggi saya dlm 5 kaki lebih dan berat 45kg. Potongan badan saya pula ialah 36/25/32. Tapi ini adalah skrg. Dulu tubuh saya tidak begini.
Semasa saya masuk ke sekolah menengah,badan saya sungguh kurus. Macam dahan pokok. Saya sentiasa berasa cemburu melihat kawan-kawan saya yg mempunyai potongan badan yg menarik. Walaupun saya ni jenis gadis yang bertudung,tapi keinginan utk memiliki tubuh yg indah tetap ada.
Namun lama-kelamaan pertumbuhan badan saya mula berkembang. Saya berasa sungguh gembira dgn perubahan diri saya. Tapi tak siapa dari kawan-kawan saya yg menyedarinya kerana setiap kali ke sekolah saya memakai baju kurung serta tudung yg menutup bahagian dada saya yg berukuran 36B.
Pada satu hari, saya telah tidur di rumah kawan saya iaitu Liza. Dan keesokkan harinya kawan saya mengajak saya keluar berjalan-jalan dikota. Saya setuju aje. Saya hanya memakai tudung, t-shirt serta jeans manakala kawan saya memakai baju ‘bodyshape’ warna hitam serta jeans biru (Liza tidak memakai tudung).
Baju tersebut menampakkan bentuk tubuh kawan saya walaupun bajunya tak ketat. Dan bila kami berjalan di kota,saya lihat banyak mata lelaki yg tertumpu pada kawan saya. Ada juga yg cuba mengorat. Saya lihat kawan saya tersenyum bangga.
Kebetulan saya mempunyai duit di dlm dompet saya. Lantas saya mengajak kawan saya utk membeli baju bodyshape utk saya. Saya beli dua. Warna hitam dan biru. Sekembalinya saya ke rumah saya, saya terus mencuba kedua-dua baju tersebut. Gembira hati saya. Walaupun baju tersebut tidak terlalu ketat, namun ianya tetap menyerlahkan bonjolan di bahagian dada saya. Dan pada hari Sabtu yg berikutnya, saya bercadang hendak ke kota dgn memakai baju bodyshape tersebut.
Saya pun memakai baju tersebut tanpa memakai tudung. Tapi ibu memarahi saya. Menurutnya saya tak seharusnya meninggalkan rumah tanpa tudung saya. Nak tak nak saya terpaksa juga memakai tudung saya. Sewaktu tiba di rumah Liza, dia kata saya nampak kolot. Jadi dia pun melilit hujung tudung saya ke belakang. Bila saya menatap diri saya di cermin, saya tahu kini bahagian dada saya terserlah. Dan kami pun ke kota. Kini ramai lelaki yg bertumpu kpd saya pula. Kebanyakkan dari mereka merenung dada saya. Saya mula berasa bangga.
Setelah tamat tingkatan 5, saya dan Liza bekerja disebuah cyber cafe kepunyaan abg Liza. Tapi kakak Liza yg mengendalikan cyber cafe tersebut. Saya lihat setiap kali apabila kakak Liza tiba di cyber cafe tersebut, pakaiannya sungguh seksi. Dia sentiasa memakai skirt pendek dan bajunya terdedah di dada. Walaupun saiz buah dadanya kecil berbanding adiknya, namun disebabkan keluasan kolar bajunya, alur dadanya tetap nampak.
Satu hari ketika saya, Liza dan kakaknya sedang berbincang, kakak Liza mengarahkan Liza dtg kerja besok berpakaian seksi spt dia. Alasannya supaya dpt menarik lebih ramai pelanggan. Bagi Liza itu bukan satu masalah. Cuma bagi saya ianya satu masalah. Saya menyatakan yg saya tak dpt berbuat demikian kerana imej saya yg bertudung. Liza menyatakan bahawa saya mempunyai saiz dan bentuk buah dada yg sungguh cantik tetapi sayangnya saya hanya menyorokkannya di balik baju saya. Akhirnya saya bersetuju dgn permintaan mereka. Lantas kakak Liza menyerahkan kpd saya 2 helai baju bodyshape yg baru.
Keesokkan paginya saya bersiap utk ke cyber cafe dgn baju yg diberi oleh kakak Liza. Tersenyum saya sendirian didepan cermin apabila melihatkan baju tersebut begitu ketat menyebabkan dada saya begitu berbonjol. Dan disebabkan potongan lehernya yg begitu luas, maka terserlah le alur buah dada saya yg terbentuk indah akibat keketatan baju tersebut. Tapi saya tahu ibu akan mengamuk jika melihat saya berpakaian begini. Jadi apabila saya mengenakan tudung saya, saya biarkan saja hujungnya menutup dada saya.
Sebaik saja saya sampai di cyber cafe, saya pun melilit hujung tudung saya ke belakang. Dan saya bekerja spt biasa.Kini satu keseronokkan baru yg saya alami. Cyber cafe tersebut bertambah pelanggannya. Kebanyakkannya ialah lelaki. Saya dapati mereka lebih seronok merenung saya dari melayari internet. Ada juga yg sengaja dtg ke kaunter tempat saya duduk dan berpura-pura membelek-belek cd-rom. Tapi saya tahu mata mereka lebih cenderung merenung dada saya.
Pada ketika ini le saya dgn sengaja menjatuhkan pen saya ke lantai. Tujuannya ialah, apabila saya tunduk utk mengambil pen tersebut, lelaki yg memerhati akan dpt menikmati keindahan alur buah dada saya yg lebih terdedah drpd saat ketika saya duduk atau berdiri. Liza menyatakan yg saya kini adalah aset berharga pada cyber cafe abangnya. Dan jika ada lelaki yg mempunyai masalah dgn komputernya, saya akan pergi kpd lelaki tersebut yg semestinya sedang duduk di depan komputer.
Saya akan berdiri mengadapnya, kemudian apabila lelaki tersebut menyatakan masalah komputernya, saya akan tunduk utk mendengar. Sudah pasti lelaki tersebut dpt menatap alur buah dada saya secara dekat. Dan sepanjang tempoh saya membetulkan masalah komputer lelaki itu, saya akan lakukannya dlm keadaan tunduk dan saya halakan dada saya ke arah lelaki tersebut manakala punggung saya, saya halakan kpd org disebelah.Ketika ini juga saya sudah mula gemar memakai seluar yg ketat.
Bila dpt duit gaji,saya beli beberapa helai lagi baju bodyshape yg baru. Kali ini lebih ketat dan bahagian dadanya lebih luas. Saya juga mula menyukai push-up bra. Walaupun buah dada saya sudah mmg besar, tapi saya suka memakai push-up bra ini kerana ianya mampu membuatkan buah dada saya nampak lebih berbonjol. Dan spt biasa saya dan Liza keluar ke kota. Saya memakai seluar slack yg sendat serta baju bodyshape warna putih yg sungguh ketat dan jarang sehingga menampakkan push-up bra yg saya pakai di dlm.
Spt biasa saya akan gunakan hujung tudung saya utk menutup bahagian dada saya yg terdedah. Bila sampai di rumah Liza baru le saya melilitnya ke belakang. Di kota saya menjadi tumpuan ramai lelaki. Kesemuanya naik terbeliak biji mata melihat saya terutamanya bahagian dada saya. Mana taknya.. potongan kolar baju saya begitu luas sehingga mendedahkan setengah dari buah dada saya. Ditambah pula dgn kepadatannya akibat kesan dari pemakaian push-up bra. Ketika ini saya dgn sengaja jalan mendada. Dimana ada lelaki, di situ le saya akan berbuat begitu.
Kalau saya berjalan di dlm shopping complex, saya akan berpura-pura berasa sejuk dgn memeluk tubuh saya sendiri. Ini membuatkan buah dada saya spt nak terkeluar dari bra yg saya pakai. Dan membuatkan mata kebanyakkan lelaki tak berkelip. Tapi ada juga yg komen saya pakai tudung, tutup rambut spt gadis yg bersopan tapi pakai seluar ketat dan baju yg mendedahkan dada. Ini fesyen baru ke?…
Tapi saya hanya buat tak tahu je. Malas nak layan. Yg penting saya puas. Saya suka setiap pergerakan saya diperhatikan.Tambah-tambah lagi apa yg diperhatikan itu adalah dada saya. Saya pernah tinggal dgn Liza di rumah bujang. Saya boleh pakai baju yg seksi tanpa perlu takut dgn ibu saya. Baju kebaya utk Hari Raya saya pun mendedahkan dada saya. Tapi saya tetap pakai tudung. Ianya dah jadi tabiat saya dan juga trademark saya. ‘Gadis bertudung yg seksi’.
Skrg saya masih lagi dgn imej saya dan masih bekerja di cyber cafe abg Liza. Liza kini dah pakai tudung. Tapi bukan nak tiru saya.Sebab dia dah kahwin dan suaminya tak suka dia pakai seksi. Begitu juga dgn kakak Liza yg kini asyik berbaju kurung je. Katanya sesuai dgn usianya. Saya pulak kini bukan hanya dedahkan dada bahkan peha pun saya dedahkan. Skrg ni saya suka pakai kain labuh yg terbelah di sisi. Saya dgn sengaja menyelak bahagian yg terbelah hingga hampir menampakkan seluar dlm saya ketika saya duduk.
Tapi saya silangkan kaki supaya org tak boleh intai celah kangkang saya. Kalau saya pakai baju kurung pun saya tetap mahu kelihatan seksi. Saya akan pakai push-up bra saya. Dan di cyber cafe pula saya akan menyelak kain baju kurung saya hingga menampakkan peha saya ketika saya duduk. Walaupun saya tak dpt dedahkan dada saya, tapi saya puas hati dpt dedahkan peha saya. Saya juga selalu ke Kompleks Sukan di Ipoh ni utk berenang.
Tapi kat sini saya tak le pakai tudung. Saya pakai swimsuit warna merah macam pelakon ‘Baywatch’ le kononnya. Bahagian dadanya sudah mesti le mendedahkan setengah dari buah dada saya. Selesai saja saya berenang, saya akan bersiar-siar dulu di sekitar kawasan kolam renang tersebut. Saya gemar melihat reaksi lelaki yg terliur melihat saya dlm pakaian renang dan dlm keadaan basah. Sebab ketika basah begini le puting buah dada saya kelihatan berbonjol. Dan ketembaman di celah kangkang saya juga turut menjadi perhatian.
Dan setiap kali saya mengelap badan saya dgn tuala, saya sengaja melakukannya dgn gerak perlahan terutamanya pada buah dada saya dan celah kangkang saya. Sehingga hari ni, saya tak pernah pun kena raba. Takde sapa pun yg pernah ajak saya buat sex atau apa-apa saja yg tak senonoh.
Kebanyakkan dari mereka hanya memuji kecantikkan buah dada saya. Buah dada awak pejal la, montok la, menggoda la, itu la, ini la.. Tapi takde satu pun yg nak menggatal. Tapi yg nak jadikan saya awek diorang tu berlambak gak. Tapi entah le. Hati saya belum terbuka utk bercinta. Dan kini tinggal le saya sorang di rumah bujang dan bekerja di cyber cafe abg Liza. Dgn imej ‘Gadis bertudung yg seksi’. Sekian….